reklama

Nový článok kolobeh

Pamätáte si ešte na mňa?  Sledovali ste ma a ja som sledovala Vás. Nenápadne, nepatrným zlomkom oka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zrakom odvráteným, akoby.. Akoby Vás práve v tú chvíľu zaujímali jedine strapce hrozna napadnuté osami. Inak, okno do záhrady bolo vtedy úplne zahmlené od teplého dychu.

Niesla som sušené kytice, vence, girlandy a jedno srdce. Topánky klopkali po kamennej pergole a vy ste súbežne s ozvenami podpätkov búrali hradby môjho súkromia. Už nevládali vzdorovať, zabezpečovať stálu renováciu. Znie to tak bizarne, odvráteným pohľadom ste ničili múry skonštruované na stáročia. Vyskytla som sa v priestore riskantného rámca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vy ste sa len mlčky prizerali ako sedím na dne prepadliska, prikrytá len prchajúcim okamihom. Zostali  len jasnočervené pery a vyhasnutý pohľad. Inak nič. Úplne nič.

Nemajte strach, ja Vás plne chápem. Jednoducho sa nechcete priblížiť.

Kto by chcel sledovať pád, vidieť tmu. Veď už máte po krk i tej vlastnej. Ničí spánok, kradne teplo, suší jazyky, plodí vyčerpávajúce myšlienky.

Ten vinič. Stále škrtí a zároveň omamuje sladkou vôňou muškátu. Prizeráš sa ako si privlastňuje moje šaty, farby, vône.

Choď už preč!

Zmizni!

Že čo robíš?

Týraš ma vlastnou existenciou.

Lucia Juríková

Lucia Juríková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pohlavie-F( dlho som si myslela, že to znamená fena).študent vš, bývala baletka, závislak na hmyzích šperkoch, chalve a Ibsenovi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu